De plaatjesalbums “Historisch Reeuwijk” zijn er weer!

• Welkom
  • Nieuws
  • De plaatjesalbums “Historisch Reeuwijk” zijn er weer!
02 feb

Het Streekmuseum Reeuwijk heeft het initiatief genomen om de inmiddels zeer bekende en gewilde albums in herdruk te bestellen. En ze zijn binnen. U betaalt nu de kostprijs van 20€, inclusief alle 256 plaatjes. Bijzonder is wel dat het museum deze plaatjes kan leveren door het feit dat zoveel mensen hun dubbele plaatjes hebben ingeleverd bij ons. Iedereen die dat wil(de) kon bij ons de ontbrekende plaatjes halen en er is dus nog genoeg over voor in de nieuwe albums.

Hoe komt u Coronaproef aan een album:

1. Stort 20 € op rekening NL94 RABO 0143391232, t.n.v. Streekmuseum Oudheidkamer Reeuwijk en vermeld erbij: Plaatjesboek Reeuwijk. Lukt dat echt niet dan betaalt u bij afhalen 20€ contant.
  2. Op de volgende tijdstippen kunt u het album afhalen bij het Streekmuseum Reeuwijk, Oudeweg 3, Reeuwijk-Brug.
  • Let erop dat er maar 2 mensen tegelijk op het terrein mogen komen.
  • Kiest u een tijdstip dat minstens 48 uur na uw storting is, zodat wij dat intern kunnen communiceren.
  1. De beschikbare tijdstippen zijn:
    • Dinsdag 16–3 tussen 9.30 en 11.30
    • Donderdag 18-3 tussen 14.30 en 16.30
    • Dinsdag 23-3 tussen 9.30 en 11.30
    • Donderdag 25-3 tussen 14.30 en 16.30
  2. Lukt het niet om het album op te halen, mailt u dan naar  (Lisbeth Hertogh) of belt u naar 0182-395045 (Corrie Perdijk) dan zorgen we voor een andere oplossing.

De Plaatjesboeken zijn daarna ook, zo lang de voorraad strekt, te koop bij het museum.

Corrie Perdijk en Lisbeth Hertogh, Streekmuseum Reeuwijk.

Next Post

De Textielhoek