Hoogheemraadschap Rijnland en het Streekmuseum Reeuwijk

• Hoogheemraadschap Rijnland en het Streekmuseum Reeuwijk
Streekmuseum Reeuwijk - Hoogheemraadschap
31 mrt

Streekmuseum Reeuwijk - HoogheemraadschapDe Dijkgraaf Rogier van der Sande was donderdag 30 Maart op bezoek in het museum. Het doel was om de mogelijkheden te bespreken welke het Hoogheemraadschap Rijnland samen met het Streekmuseum kan oppakken. Dit kan zich beperken tot advies, maar ook tot samenwerken in een bepaalde vorm, of door informatie te delen.
Tenslotte is het motto straks van het “Leven met Water”. Zowel het verleden, het heden en de toekomst wordt hiermee “levend” gehouden of gemaakt. En aangezien het museum zich daarvoor wil inzetten is het prettig om daar in bijgestaan te worden.

Een aantal betrokkenen,  die onder andere met de inrichting nieuwbouw te maken hebben, waren vanuit het museum aanwezig.
De foto kon nog gemaakt worden voor het houten noodgebouw wat binnenkort gesloopt gaat worden en plaats gaat maken voor nieuwbouw.