Streekmuseum Reeuwijk - Reacties 2
19 aug

Streekmuseum Reeuwijk - Reacties 1Bezoekers laten soms leuke reacties achter. Bram was boos, omdat er geen frisdrank was en hij thee moest drinken. Ja, knoeien dus, daar was hij dus boos over, maar gezien zijn zelfgeschreven reactie viel het wel mee, want hij vond het toch heel leuk.

Ook eerdere bezoeken vielen duidelijk in de smaak, gezien de overige opmerkingen. Fijn om te lezen dat het gewaardeerd wordt, het is voor onze vrijwilligers ook fijn om te lezen en om te horen.

Een bijzondere reactie kwam per brief uit Canada! Met mooie postzegels overigens! Leuk dat deze mevrouw een Jumbo plaatjesboek van Reeuwijk kreeg toegestuurd en spontaan nog even aan het museum schreef hoe zeer ze dat op prijs stelde. Ze kwam zelf uit Reeuwijk en dit riep natuurlijk weer vele herinneringen op. En ze kende het museum natuurlijk ook! Zo zie je maar dat heel ver weg er aan het museum en Reeuwijk wordt gedacht en ook “in den vreemde” er via Facebook of de site “meegenoten”  kan worden met hetgeen er rondom het museum gaande is;
ver weg en toch dichtbij.

Streekmuseum Reeuwijk - Reacties 2Wist u trouwens dat er nog voldoende Jumbo boeken, inclusief plaatjes te koop zijn? Voor slechts  € 20,= een prachtig bewaarboek met veel historie van ons mooie dorp. Te verkrijgen via het Streekmuseum.