We gaan binnenkort met onze museumboerderij open voor het seizoen 2024!!

• Welkom
  • We gaan binnenkort met onze museumboerderij open voor het seizoen 2024!!
Opening Streemuseum 2024
19 mrt

Opening Streemuseum 2024Het Streekmuseum opent haar deuren op zaterdagmiddag 6 april 2024. In de stal van de uit 1907 daterende boerderij is de inrichting van enkele tentoongestelde thema’s aangepast en vernieuwd.
Dus er is weer volop te zien en te “verhalen”.

Ook al wordt er op het terrein nog aan de nieuwbouw gewerkt, wij zijn open op iedere zaterdag-, zondag- en woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur.

Onze vrijwilligers zien jullie graag tegemoet en kunnen alles vertellen over de veranderingen en de nieuwbouw!

Op 1e Pinksterdag (19 mei) zijn we gesloten, maar op maandag 2e Pinksterdag om 13.00 uur open.

Dus graag tot ziens !

Ook interesse in vrijwilligerswerk bij het museum? Vraag de gastvrouw/heer naar de mogelijkheden; met name zoeken we gastvrouwen/gastheren voor het begeleiden van onze bezoekers. (Interne opleiding)