Donateur worden?

20 euro biljet
27 jan

Donateurs zijn voor het museum belangrijk en geven ons een stukje financiële zekerheid voor het voortbestaan van het museum. Maar dat niet alleen: het zijn ook mensen met een warme belangstelling voor het museum en voor veel onderwerpen die in het museum aan de orde komen en te zien zijn.

20 euro biljetVoor slechts een minimum bedrag van € 20,00 per jaar wordt u op de hoogte gehouden van veel zaken die in en rondom het museum gebeuren. Zeker nu de plannen voor de nieuwbouw uitgevoerd gaan worden, is het goed om op de hoogte te blijven, een bezoekje af te leggen om de vernieuwde indeling van de  authentieke boerderij te bekijken.

Als donateur heeft u, met uw eventuele gezinsleden, het hele openingsseizoen (maart/september) gratis toegang. Verder ontvangt u regelmatig nieuwsbrieven en houden we een speciale avond voor donateurs met interessante onderwerpen.

Op deze website www.streekmuseumreeuwijk.nl ziet u onder het kopje “steun ons” de mogelijkheid om u aan te melden als donateur. Overigens vindt u daar ook meer info over “Nalaten, de ANBI status of een eenmalige schenking”.

Wilt u in een ander vorm een bijdrage leveren? Als vrijwilliger of sponsor bent u natuurlijk ook van harte welkom.

We verheugen ons op uw aanmelding en hopen u zo in het komende seizoen en straks in het vernieuwde museum als nieuwe bezoeker te mogen ontmoeten.